Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Vay bnm en sevdiğimde enderman bazıları seni şirin buluyor ama gozlerine bakılmaktan korkuluyor ama çoğu kişi seni sevmeli niyemi cunku balkabağı takarak endermandan korunabilirsin:)