Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Beyaz Show'da Grup Hepsi'yi Görmek İstiyor. Tanıtımı; 2005 tarihli ilk albümleri "Bir" ile büyük başarı kazanan grup, 2006 yılında "Hepsi 2" albümüyle çıkışını sürdürdü. Sezen Aksu ile birlikte Pepsi'nin reklam kampanyası için bir single hazırlayan ve seri konserler veren grubun üyeleri çocukluklarından beri birbirlerini tanımaktadırlar. Grubun menajerliğini grup üyelerinden Cemre'nin annesi Şebnem Özberk yürütmektedir. 13 Mayıs 2007 tarihinden beri Hepsi1 adlı bir televizyon dizisinde oynayan grubun 3. stüdyo albümlerinin 2008 yılının Mayıs ayında çıkması beklenmektedir.
Evet sen gerçekten bilgilisin ama bence bunu herkesin içinde heryerde belli etmemelisin dışardan seni tanımayanlar ukala olduğunu düşünecektir...azcık ince düşün öle karar ver...yeri geldiğinde söyle yeri geldiğinde söyleme ki insanlara batma...öğren artık...herşeyi bilmek zorunda değilsin hadi bildin bari ispatlamaya çalışma...:D:D işin zor valla...çok şey bilmek kötü...sazan olursun evladım bu devirde:D