Senin Karakterin Kaiye uyuyor. Kai gibi karizmatik ve kendine özgüsün *-* Hadi tavuk yiyelim!
Test
Hakkımda benim bilmeyip senin bildiğin şeyler de var mı acaba?? Peki hakkımda bilmediğin şey var mı?? Mükemmel bir dostsun.
Sence ben bu sonucu hakediyormuyum? :) bunları okumamış olmayı tercih ederim...
Sen, insanları iyileştirmek için yaratılmışsın.Doktorluk Tam sana göre!
Sen Thor'sun çekicin var ve çok güçlüsün kimse senin karşında duramaz
Sen vahşi ve çok akıllısın
Gururlu karaarlı cesur ve kuvvetlisin.SEn yağmur perisisin.Son derece enerjiksin.Spor yapamyı seviyorsun
Aşık olmak çok güzel bişey. Onu kaybetmeden yakalamaya çalışsan iyi olur. Aşka bir şans ver. Var olduğuna bile inanmıyorsun rahatla!
Hafif duygusal ama eğlenceli birisin. İnsanları mutlu etmeye bayılıyorsun. İkisi arasından duygsallık biraz daha baskın fakat dahada eğlenceli olmak senin elinde ♡