Cidden harikasın! BLACKPİNK'i çok iyi tanıyorsun! Sevdim seni.
O kadar iyi bir blinksin ki soruları çözerken daha zoru yok mu dedin.
Çok tatlı olduğunuzu bir yana bırakalım...Çok seksisiniz...
Gülüşünüz hissleriniz insanlara ayni şeylerle karşılı veriyosunuz
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Sen bir blinksin tebrikler elimizde konser bileti olsa sana ödül olarak vermek isterim kimse blinkliğini sorgulamasın tebrikler
Sen blackpinki az tanıyorsun
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Sen BLACKPİNK uzun zamandır dinliyorsun ve seviyorsun onlara bağımlı gibisin.
Sen lisa'yı çok iyi tanıyorsun,tam bir fansın! <3