Sen en çok herobrineye benziyorsun sen de herobrine kadar lanetlisin.En büyük düsmanlarından biri Notch.!!
Sen agresifsin çünkü 🌹den teachere fikrini özgürce beyan etmeyi başardın, açık fikirlisin ve olaylara süpheyle yaklasıyosun falan filan
Tam bir lider ruhlusun. Arkadaşların endişelerini ve sorunlarını en iyi sen anlıyorsun ve nasıl teselli edebileceğini biliyorsun. Tabii bazen seninde stresli zamanların olsada arkadaşların daima senin yanında yer alıyor
İçkilerle aran çok iyi normalde çok umursamazsın
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...