Iliskide daha cok soz dinleyen kiskanc ve tatli olansin herkese iyi ve nazik sin
Üzgünüm ama sen bir alfa veya omega değilsin. Sen normal bir insansın. Şahsen üzüldüm.
Yakın zamanda hayatına adı B ile başlayan biri giricek ve büyük bir aşk yaşayacaksınız.