1923 yılında James Jageson tarafından icat edilmemiş olsaydı bugüne kadar beklenir miydi bilemiyoruz ama kesin siz icat ederdiniz. Televizyon sizin en büyük kaçış ve rahatlama yolunuz. Ne olursa olsun izlemekten zevk alıyorsunuz. Televizyonun hemen herkesi rahatlattığını ve yoğun bir günün ardından kafa boşaltmaya büyük yardımı olduğunu biliyoruz, fakat unutmamakta fayda var: Televizyon başında geçirdiğimiz zaman içerisinde dışarıda akan kocaman bir hayat var.
Doğanın ve huzurun rengi diyebiliriz yeşil için. Aynı zamanda güveni de simgeler. İnsanlar sana güveniyor. Bir sorumluluk aldığın zaman tam manasıyla yerine getireceğini biliyorlar. Verdiğin sözlerde duruyor ve hiç kimseyi hayal kırıklığına uğratmıyorsun. Ayrıca sanatsal aktivitiler konusunda oldukça yeteneklisin.
Gizemli ve mistik bir duruşunuz var. Çeşitli orkide türleri gibi değişik yerlerden hoşlanırsınız. Dağlarda hırçın rüzgarlara karşı yada tropik ormanların nemli ve ılık havasında... Ve orkideler gibi çevresine yararlı saprofit yada ağaçlara parazit şekilde yaşıyorsunuz!
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Üzülecek bir durumdasınız. Zekânızı kullanmıyorsunuz. Sabırsız olduğunuz ve testimi ciddiye almadığınız anlaşılıyor. Sosyal hayatta ve iş hayatında zorlukla karşılaşıyor olmanız gerekir. Örneğin kilosu 10 YTL olan tam yağlı Ezine koyun peynirinin 1 kilo kaç YTL tutacağını kafadan hesaplayamazsınız.
Entellektüel merakınız var Kolaylıkla sıkılırsınız Sabırsızsınız Bağımsızsınız Zihinsel veya fiziksel kısıtlamalardan nefret edersiniz Değişikliğe çabucak adapte olursunuz Başkalarının etkisinden kırılabilirsiniz Herhangi bir yeri eviniz yapabilme kabiliyetiniz vardır Yeni fikirler ve yeni maceralar için sürekli araştırırsınız Konuşkansınız Patavatsızsınız Pratik zekalısınız Mizahtan hoşlanırsınız İlk tepkileriniz fizikseldir İletişimden hoşlanırsınız Enerji dolusunuz..
Halinizden memnunsunuz. Bu tip toplumsal iletişim sitelerinin; sık göremediğiniz arkadaşlarıyla görüşebilmek, onlarla hayatlarındaki olayları paylaşabilmek, sosyal ağ kurarak 2000li yıllardaki yeni iletişim araçları olduğunun bilincinde olan arkadaşlarınız çoğunlukta. Haliyle siz de onlara uyum sağlayabiliyorsunuz. Etrafınızdaki arkadaşlarınızla, farklılıklarınız olsa dahi , birbirinizi seviyor ve hoşgörü gösteriyorsunuz. Ancak yeni arkadaşlıklara da çok kapalı olmayın, insanlar her türlü tanışabilir. Sanal insan diye bir kavram yok, bilgisayarının veya telefonunun başındaki herkes gerçek bir insan. Böyle devam edin ;) Eğer ki buna uymadığınızı veya uymayan arkadaşlarınızın olduğunu düşünüyorsanız, faceBOK sayfasında tepki gösterebilrsiniz. http://www.facebook.com/pages/FaceBOK/75551060185 Geçmiş olsun ;)
Ilerleyebildigi ve gizli ihtiraslarini daha da gelistirebildigi her yerde onu bulabilirsiniz. Oglak'la savasmak faydasizdir. En iyisi onun yaptigini yapmak. Bu burcun fiziki özelliklerini farketmek her zaman kolay olmaz. Oglaklar kemikli ve kalin, ince ve çelimsiz, ya da sisman ve yumusak olabilirler.Çok tatli sekilde romantik olan Oglak'lar vardir. Oglak'in saygisini kazanmak istiyorsaniz, sakin geleneklere karsi gelmeyin. Pek az Oglak ihtiraslarini gizlemeyi unutur. Yaptiklari isin en üst mevkiine geçmedikçe de çalismayi hiç reddetmezler. Sonra inatçi keçiligi tutar ve tirmanmaya merdivenin en üstünden baslamakta israr eder, çünkü oraya ait oldugunu hissetmektedirler.Kendisinden istenmedikçe ögüt vermeye pek hevesli degildir, ama onun pratik zekasindan yararlanmak istediginiz zaman hiç tereddüt etmeden ve ciddi bir sesle size akil verecektir.Öyle utangaç ve tatlidir ki... Belki biraz inatçidir ama yine de naziktir. Pek de zararsiz görünür. Oglak kendini güçlendirmek için zaaflariniz, kendini begenmelerinizden, kiskançliklardan faydalanmayi da ihmal etmez.
Hatam belki kalbi oyuncak sanmam.Aşkta salıncak gibi sallanmam.O kadar cahilim ki hayalini bile kurmam İmkansız inanki sevgilim.Bugün bana aşk nedir diye sorsan Tek anlamı geceler boyu ağlamam.Üstüm başım sevda içinde Yakalandım bihitap biçimde.Ellerimde kadife kelepçe.Veda değil mi bu yolun sonu uçurumlar.Kolay değil ki bu dolunca gözlere yaşlar.Zaman gelince nafile dersin bir küçük elveda...
İçinde çocukluktan beri gelen "Bakkal Amca" sevgisini sadece çocukluk olarak görenlerdensin işin aslı böyle değil.Bakkal olmak senin dünyada yapabileceğin en iyi iş.Veresiye defteri tutmak, toptancılarla pazarlık yapmak, pirincin içine çakıl taşları atmak gibi senin içinde olupta, farkına varmadığın bir meslek.
Oktay?ın yakın arkadaşlarından biri. Eğlenceli bir çocuk. Babasının onları yıllar önce terketmesi nedeniyle annesiyle tek yaşıyor. Babası bir alkolik ve arkadaşlarıya her şeyi paylaşsa da bundan utanıyor. Babasını hiç tanımamış. Kısa yoldan köşeyi dönüp annesini ve kendini yaşadıkları hayattan kurtarmak en büyük hayali