Şimdiden size bol şanslar. :) Sen sen olalı böyle spor yapmamışsındır. Her gece isyan edermi bir insan ya :) Acımasız günler seni bekliyor. Bir insana bu kadarmı eziyet edilir. Senin halin harap. Bu tugay ın detayına girersem çürük istersin yada pembe tekskereye razı olursun. Bizden söylemesi halin çok harap. Ama en dayanıklı asker sen gibileridir.
Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklılığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve Allah vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Melodik mizaç özelliğine sahiptirler. Bunlar yaşamın tadını en iyi çıkaran, dünya nimetlerinden en geniş biçimde yararlanan kişilerdir. Hayati bir melodi gibi yaşar ve kavrarlar. İçinde bulundukları ortama çok iyi uyum gösterirler. Tüm insanlarla ve bütün varlıklarla anlaşırlar. Onlara ters düşmeden, olumlu ilişkiler kurmayı başararak yaşarlar. Bu engin uyum düzeni içinde, önlerine sunulan olanaklardan rahatlıkla yararlanırlar. Amaçladıkları sonuca, büyük uğraşlara kalkışmadan, kolayca ulaşırlar. Onların bu başarılarındaki en büyük etken, dış dünyayla, sudaki hidrojenle oksijen gibi uyumlu olmalarıdır. Modaya, havaya, zamana hemen uyuverirler. Herhangi birine çok değişik ve ters gelebilecek bir ortam düşünelim. Onlar bu ortam içinde dağılıp şaşırmaz, ürküp sinmez, bir köşeye çekilip donup kalmazlar. Hemen uyum gösterirler. Sivri ve uç düşünceleri, aykırı fikir ve eğilimleri yoktur. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.0 Grubu Kadını Mutfak masraflarından kısarak kendine hoş elbiseler alır. Çocukları biraz ele avuca geldiğinde hemen çalışma hayatına dönmek, toplumdaki yerini almak ister. Yemek yapmakla fazla uğraşmak istemez. Pratik yemekleri tercih eder. 0 Grubu Erkeği Aşık olduğu zaman birlikte olduğu kadını çok kıskanır. Kalabalığı sevmez. Son derece hareketli, çalışkan ve hırslıdır. Sevgilisine veya eşine sık sık hediye almayı sever.
Bella gibisin. Sıradan olduğunu düşünüyorsun ama değişim zamanı geldi!!Kendine bir bak sen sıradanlıktan çok uzaksın. Eğer istersen çok cesur ve çok güçlü olabilirsin. Özellikle sevdiklerini ve kendini koruma konusunda kimse senden üstün olamaz. Kendine inanırsan içindeki gücü keşfedeceksin, sadece biraz inanç ve sabır lazım sana..Ayrıca kimseye belli etmek istemesen de aşk senin için önemli. Belli mi olur kendine güvenmeye başladığında gümüşş volvolu biri çıkar karşına belki :)
Çok fazla kıskançsın. Bir an önce sakinleşmen ve şimdi ne yapacağına karar vermen gerekiyor. Seni ve sevgilin hakkında neler hissettiğini anlıyoruz. Sevgiline tapıyorsun ama sen onun yerinde olsaydın, kendinden gerçekten sıkılırdın. Senin onu ne kadar sevdiğini anlamayabilirler, çünkü onlar sen değil ;)
Osmanli Devletini Osman Gazi kurmustu.Fakat onu teskilâtlandiran ve büyük bir devlet haline getiren Orhan Gazi idi.Orhan Gazi sari sakalli, uzunca boylu, mavi gözlü idi. Yumusak huylu ve merhametli, fakat yerine göre hiddetli ve secaatliydi. Fakirleri sever ve ulemaya hürmet ederdi. Son derece dindar, adaletli ve tebaasina kendisini sevdirmesini çok iyi bilirdi. Bizzat halk içine girer, onlarla yemek yer ve dertlesirdi.Hareketlerinde çok hesapli davranir ve hiç telâs etmezdi. Iznik'i fethettigi zaman hiristiyanlara göstermis oldugu insanca muamele,dillere destan olmustu.Orhan Gazi'nin her yönden büyük bir insan oldugunu sadece Türkler degil, barçok yabanci tarihçiler dahi tasdik etmislerdir.Orhan Gazi daha 15 yaynda iken harplere istirak etmis ve hayatinin büyük bir kismi harp meydanlarinda geçmistir. Babasindan 6.000 km. kare olarak teslim aldigi topraklari alti misline çikararak 95.000 km. kare yapmistir.Orhan Gazi bir devlet reisi sifati ile harplerde bizzat ordularinin basinda daima bulunmustur.ilk "Sultan" lâkabi da O'nun zamaninda kullanilmistir. Yine ilk Osmanli parasi da Orhan Bey zamaninda basilmistir. Müslüman Türkler Avrupa'ya ilk defa Orhan Bey zamaninda geçmislerdir. Istanbul'un Anadolu yakasi tamamen Orhan Bey zamaninda Osmanli topraklarina katilmistir.Orhan Gazi 1360 senesinde 79 yasinda vefat etmistir.
Siz tembelin tekisiniz sınavlara çalıştığınız hiç yok sınavda kopya çekebilirseniz biraz not alabiliyorsunuz öğretmen bişey sorduğunda sürekli eğilip kaleminizi almaya çalışır gibi yapıyorsunuz notlarınız 40 50 60 nadiren 70olurgibi ve okulda olduğu kadar evdede çok tembelsiniz kıscası siz çok tembel birisiniz
Çok ayrıntıcısınız, hem de çok. Makul ve mantıklı bir sebebin sunulmadığı, daha iyisi tarafınızdan bulunmadığı hiçbir şeye inanmanız mümkün değil. Sizin için yalnızca, bilgisini akılcı yollarla elde ettiğiniz haller, olaylar ve şeyler geçerli. Ama bilginin mutlaka kanıtlanabilir olması da gerekiyor. Analitik bakış açınızla, zaten siz deşmişsinizdir konunun altını üstünü. Çok düşünüp, kılı kırk yarmışsınızdır… Bu kadar da düşünmeyin canım! Bazen çok karmaşık zannettiğimiz şeyler aslında fazlasıyla basittir. Arada ağları sıkı örmemek, size de rahat bir nefes aldıracaktır.
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Büyük Zafer Lisesinin eski öğrencilerinden. Birinci sınıfta arkadaşlarıyla beraber bir öğretmeni hastanelik edince okuldan atılmış. Çok küçük yaşta çocuk esirgeme kurumuna bırakılmış. Arkadaşlarıyla serserilik yapıyor. Oktay ve arkadaşlarından önce lisenin etrafındaki düzen ondan sorulurken, bu durumun değişmesiyle Oktay ve çetesine savaş açmaya başlıyor. İçten içe okuldaki öğrencilik yıllarını özlüyor.