Siz, çok zekisiniz. Ama her zaman duygularınızı dinlersiniz. Mantığınız çok gelişmiştir ama duygularınız yeri geldiğinde onu bastırmayı bilir. Fakat, sizden mantıklısı yok yine de!
Sende Tyson gibi gücü ve saldırganlığı teknikden üstün tutuyosun ve rakibine hiç aman vermeden saldırıyorsun,senin için en iyi savunma saldırı ve rakiplerin bu yüzden sende çok tırsıyor
SİZ SIRADAN BİR İNSANSINIZ FAZLA SORUN CIKARAN BİR TİP DEĞİLSİNİZ ASKER OLSAYDINIZ BÜYÜK İHTİMAL ER OLUP VERİLEN EMİRLERİ UYGULARSINIZ,AMA ORDUMUZUN HER NEFERİNİN İÇİNDE OLAN CESARETİN SİZDEDE MEVCUT OLDUĞUNDAN SÜPEMİZ YOK.