Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Yıllar geçtikçe yükselip çok zengin olacaksınız.. lüks evler jipler ve bol para sizi bekliyor bekleyin ve görün...
O yaşa kadar yaşamakta üyük başarı :S:(:)
Sen Flora gibi güzel ve bitkilerle ilgilenen birisin ve çok naziksin
İnsanlar yanında duramıyor.En ufacık şey de patlıyorsun.Koç burcu,yengeç veya boğa olabilirsin.İnsanların korkulu rüyasısın.En ufacık hata kabul etmiyorsun.Bir klüp başkanı olsan en ufacık hatada birini atabilirsin gruptan.Bunu yenmelisin.Belki de bir terapi uygulamalısın.Ama umudunu kaybetme.Bir zamanlar ben de öyleydim...
Süper bi zevkin var iyi telefon tavsiye ederim
OLDUKÇA SAVAŞÇI RUHLU,GÜÇLÜ VE FEDAKARSIN.İNSANLAR CANINI YAKARSA ONLARIN CANINI DA ALIRSIN.
Hımmm sütün tadını yoğunlaşmış bi şeklde sekerin yanık tadıyla ağzında hissetmek guzl bi duygu kazandibi süper bi trcih =)
Utangac ve sevimlisiniz. tanimadiginiz insanlarla konuşmayi sevmez ama arkadaşarinizla herşeyi paylaşabilirsiniz. arkadaş seciminde oldukca dikkatlisiniz. sevilen birisiniz.
Tebriklerr zoktayı çok iyi tanıyorsunn en iyi fanlarındansınn💙🧊
Sende Zeynep gibi yaratıcısın. Yalnız kalmayı ve yeni şeyler denemeyi çok seviyorsun. Kendi dünyandasın ve herkesi o dünyaya almıyorsun. Güvenin çok zor kazanılır ama çok da kolay kırılır. Dışarıdan soğuk gözüküyorsun fakat öyle değilsin.
Kız olmana rağmen erkeksi yönlerin de var.Bazen çok sinirleniyorsun.Ama olumlu bir yanın araştırmacı ve gözlem cilik özelliğinin üstün olması.Müzik senin bedeninde kaynayor.
Oldukça şakacısın yakışıklı/güzelsin eğlenceli ve biraz tembel 😬🤭
HAVALI VE ÇEKİCİSİN TIPKI JENNİEYE TAKILAN LAKAP GİBİ QUEEN OF KPOP