Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
WWE nin 2.ci kısa güreşçisisin ama boyuna göre çok çevik ve çok iyi dövüşüyorsun meksikalısın ve 619 hareketini yapmayı seviyorsun ayrıca maske ile bir pantolon giyiyorsun!Bide WWE DE smackdowda dövüşüyorsun.
Eski mimari yapılar ve tarihle ilgileniyorsan Roma senin için biçilmiş kaftan.Ayrıca iş temposundan sonra sıcak yaz günlerinde deniz güneş kum sana çok yakın.
Belki öğrencilikten kalma alışkanlıklar, belki kan çekiyor, belki de doğma büyüme oralısın. Ama tipik Eskişehir'li özellikleri var sende. Muhtemelen en az 1 kez çiğ-börek tatmışsındır!
Masum,Eğlence amaçlı bi testti bu Fakat,Aramızda Gerçekten bi psikopat var,Damarına basıldıgında(Ki farketmez)Nezaman ne yapacağı belli olmayan harbi psikopatsınız.Arkadas listesinde olanlar Tedbirini biranönce alsınlar:)Eziyet Tarzınız;Döner Bıçağı
Ninjalar pusu kurarak saldırabilen profesyonel suikatçilerdir. Hızı ve hareketliliği sağlamak için hafif zırhlar giyerler. Kendilerini bu yeteneklere adadıkları için, Ninjalar hançer ve yay kullanan usta dövüşçülerdir.
İstanbul Küçükyalı - İkmal maliye okulu ve merkez komutanlığı
Sen kimden torpillisin ? Türkiyenin en rahat ve Yüksek ölcüde üst rütbeli çıkardığı bir birliktir orası. Acemi Rütbeliler için zor, acemi er ve usta er için mühtiş yerdir. Kendini sevdir ve orada kal !...
Bak sen şuna Camel olmuş. Eskiden deve var diye çok hayal kurmuştum bu sigara ile ilgili.Neyse sadede geleyim. Keyfine düşkün birisin belli halinden, boy posta var maşallah e daha ne istiyosun kim tutar seni.