Kankanla baya iyi geçiniyorsun ve safsınız.
Yanlız değilsin böyle devam et korkma cesur dost!💯;)
Bu hayatta güvenebileceğin gerçekten çok insan var. Ginede sen en iyisini arayıp duruyorsun. Haline şükret dostum, çünkü tek arkadaşı olmayanlar bile var!
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!