Onunla aran çok iyi, birbirinizi iyi tanıyor ve biliyorsunuz. Ama yine de en özel şeylerini anlatıcak kadar yakın değilsin ona, biraz dha çabayla herşey oturucaktır. Sonuç olarak merak etme babanı gayet iyi tanımışsın:))
Arkadaşınla uzun zamandır berabersin.onu sen çok seviyorsun.oda seni çok seviyor.