Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Sen dünyayı olduğu gibi değilde istediğin gibi görmek istiyorsun ve bu konuda da çok şanslısın eğer resim yapmayıda seviyorsan bu iş tam senlik ;)
Sen pembe gibi neşeli ve şık birisin. Güçlü cesur ama biraz kırılgansın. Ayrıva oldukça da sevimlisin.
Iliskilerde daha baskin ve korumaci olan sin sevdigine zarar gelirse acimasiz herkese karsi kotu olsanda sevgiline karsi naif sin
Bu versiyonu pek çok kişi tarafından çekilmez. Taha yardım etmeye aşık bir insandır ancak kendisi zorda olduğunda pekte mantıklı destekler almaz. Taha için dünya yansa umrunda değildir. Genelde Taha ağlak ruh hali aşk olaylarından dolayı olmaktadır.