Sen çok güzel birisin .Herkes seni kıskanıyor.İleride güzellik yarışmasına katılabilirsin.senin için de dışında çok güzel.Diğerlerini hiç kafana takma.Çünkü sen her daim çok güzelsin.
Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.