Sen Fluttershy’sın! Nazik, saygılı, utangaç, yalnızlığı seven, hayvanları çocukları seven, huzur veren, yardım sever, iyi kalpli birisin.
Doğayı seven, yardımsever ve cana yakın bir karakterin var
Aşırı aşırı sakin birisin! İlişkide baskınsın utangaç birisin
Pembe Seven Hayatı Seven Arkadaşlarını seven Genelde saçına şekkiller yapmayı seven birisisin
Yerine göre değişen bir kişiliğe sahipsin. Bazen enerjik, bazen sönük. En belirgin özelliğin özgüvenin. Grupta genelde parlayan ancak yine de uyum sağlayan kişisin
Sen tıpkı Megan gibi özgüvenli dik naşlı ve bi o kadarda komiksin herzaman her yere uyum sağlıyabilirsin.
Sen tıpkı manon gibisin. İçinde sessiz bir kişilik var ama ortama alışınca uyum sağlamasınıda biliyorsun.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Kesinlikle insanlara değer veriyorsun fakat bunu belli etmiyorsun. Canının her istediğinin yapılmasını istiyorsun
Sen Beyaz Leke kitabından Eftalya Atalar'sın! Sende avukat olma potansiyeli olduğunu seziyorum