O zaman senin bias’ın Seungmin çünkü vokalde ve Dans’da çok iyi hata sesi kemana benziyor!!!
Sen çok ikonsun. Çok neşeli ve eğlenceli birisin insanların seni sevmemesi imkansız. Herkesi tek kelimenle coşturuyorsun. Umursamaz gibi görünüp aslında kafaya takıyorsun. Sen çok iyi bir dostsun
Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
Sen spor yapmaktan nefret ediyorsun! İşte zıt kutuplar birbirini çeker
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
Eğer bu seçeneği seçtiysen senin özgür ve havalı bir yapın var 🖤
Sen okadar idaalisin ki han sojun bile az resmen idda için dogmussun
İnsanların ne dediği umurunda bile değil kendi tarzın ve kendi havan var diğer insanlardan seni ayıran şey ise müzik zevkin, eğer zaten Stray kids dinliyorsan zevkli biri olduğun soruşturulamaz.
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
Sen Han Seo- jun gibi yakışıklı ama kısmeti kapalı birisin.
Soo Ho! Sen çok eğlenceli bir kişiliksin derslerin pek iyi olmasada sende çok sağdıksın. Çok iyi bir dövüşçüsün okulunda popülersin ve güçlüsün. Herkes seni sever. Dostların için herşeyi yapabilirsin.
Herşeyden önce sen önemlisin biraz fazla egon var fakat bunun için sebeplerin var ve oldukça cesursun
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...