Sen Galatasaraylısın ve bu forma eminim sanada çok yakışacak.. Sende çok sevmişsin belliki.. Git hemen al sende bir tane, hadi koş.. Emin ol Cemil İpekçi'den çok sana yakışacak, sende magazinlere konu olacaksın, sende moraracaksın.. Heyyy, ne duruyorsun hâlâ? Seni bekliyor store'lar.. Git ve morar!
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...
Sen çok sinirli ve huysuz birisin.Seni en ufak söz bile delirtmeye yetiyor.Ama sorun 1 arkadaşın veya ailen olunca AKAN SULAR DURUYOR.Hele biri onlara zarar vermeye çalışırsa.Çünkü senin düşüncene göre onlara ancak SEN zarar verebilirsin!Ve bazen öyle çok sinirleniyorsun ki ağzından çıkanı kulağın duymuyor.Eğlenceden o kadar fazla zevk almazsın:Tabii bu kuralları bozmak anlamına gelmiyorsa.
Seni tebrik ediyoruz...Valla iyi ki varsın...Seni seviyoruz ama uzaktan sevmeyi tercih ediyoruz... Hayatın acımasız olduğunu biliyoruz..Belki yaşadıklarını biz yaşasak çok kötü şeyler yapabilir,senden daha kötü şeyler düşünebiliriz..Ama keşke zekamızı daha olumlu şeyler için kullansak diyeceğim ama dersem sonum nasıl olur tahmin edemiyorum...Varol psi psikopat arkadaşım...