AAYYY.sen körkütük aşuksunnn Senin gözün kör olmuş bir kere, biz ne desek boş! sırf aşıksın diye gidip çocukla ikidebir konuşma.çocuk seni yanlış anlamasın.kendini soldurma ondan.ve evet..eğer gerçekten onu seviyorsan peşinden git...sana sevdiğini söylüyorsa seviyorum de.korkma!ama bişey diyimmi...çok şanslısın.senin gibi aşuklar kaldımı be.?
Bunu söylemek istemiyorum ama bu oğlan seninle biraz eğleniyor gibi.bence ondan uzak durmalısın! eğer seni sevseydi sana böyle davranmazdı.en iyisi bırak sen şu oğlanın peşini.sen daha iyilerine ve düzgünlerine layıksın :]Sakın kendini üzme bu çocuk için tamam mı?! Hayat böyle şeylere üzülmek için çok kısa, unutma.