Sen aynı öyküyd benziyorsun onun gibi hafiften utangaçsın zor durumda kaldığında ne yapacağını bilemiyorsun ama konik ve eğlencelisin arkadaşların ve ailen senden çok memnunlar aynı zamanda çalışkan pozitif başarılı ve güzelsin
Sen orta dereceli bir şebnem hayranısın daha yenisin
Daha şebnemi yeni yeni tanıyorsun ama tanır tanımaz sevmişsin onu sende çok seviyorsun ama yeni bir şebnem (selin ) hayranı olduğun için hakkında çok az sey biliyorsun birazdaha bilgi edin bnce tabi işin dozunu kaçırmadan