Sen Helinsin, sevdiğin kişiler için kendini feda edebilirsin. Herkesin kolaylıkla sevebileceği birisin, sevdiklerine bağlısın, zekisin ve grubun kalbisin...
Sen sürekli bela okuyan, sakar, patavatsız, yüzsüz ve bensin ve Alaz Altuğ'a takıntılısın.
Başkasının sevgilisini öpmem(şüpeli İyi kalpli olmam Saflığından vazgeçmem
Güzel seven, şapşal ve bazen biraz kıskanç bir kisiligin var!
Çok sadık birisin. Sevdiklerine zarar gelmesinden hep kaçınırsın. En kötü özelliğin ise sevdiklerine çabucak güvenmek. Onlara o kadar değer veriyorsunki onlardan başkasına inanmıyorsun. Zaten genel olarakta sadece belirli arkadaşlarınla vakit geçiriy
Her şeye tamamsın biraz baskıcı bir çevren var birinin seni kolundan tutup bu bataklıktan çıkarması gerekecek gibi. Acımazsızsın. BİRAZ
Sen çok komik dli ve aşık olduğunda kendinden geçebilirsin ve bazen g*tüne kurşun yiyebilecek kadar salak olabilirsin
Çok inatçısın aynı zamanda hayvanlara vb. Çok özen verirsin
Aynı Jisoo gibi nazik bir yapın var grubun ablasısın hep diğer üyelere yardım ediyorsun onları hiç yanlız bırakmıyorsun oldukça komiksin ve her yerde kendini belli ediyorsun hayallerinin peşinden koşmaya devam ett
Gıcık olduğun apaçık ancak intikamcısın ve bir işin temelini atmada çok iyisin
Sakin birisin. Mantığınla hareket edersin. İnsanlara daha anlayışlı yaklaşırsın. Ağzın iyi laf yapar. Laf alma konusunda iyisin. Olayları çözmek senin işin.
Sen buraksan seninle arkadaş olan şanslıdır aşırı komik birisin hastanede zeyneo vurulmuşsa bile şaka yapmaya çalışırsın. Eğer bir nedenden hastaneye yatarsan çama çıkıp onur mert ve zeyno ya BURAKLNDINIZ bile demeni bekler arkadaşların
Sen Sokak Nöbetçileri kitabından Helin Saye Aktansın! Psikolojinin pek iyi olduğunu söyleyemem ama çok güçlü bir kadın olduğunu biliyorum.