Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
İlerde aşıkta olabilirsin ama aşırıda tınlamıyorsun
Evleneceğiniz kişinin ismi E harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Güzel,çekici ve alımlı.. ama herşeyden önemlisi fedakar. sevdikleri için aşkından,hayatndan vazgeçebilir.. gururludur ve gururu herşeyin üstünde gelir.. ve gerçek aşkı için yıllarca beklemesi gereksede bekler!!
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Gerçek aşk sana çok yakın,seni sevende saklıdır,sevdiğin çocuk senin gibi biri sana yakışan güzel bir çocuk olucak...
-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
Daima gülümsersin!Seni kimse asla üzemez.Sana yakışanda bu.
Senin içindeki hayvan kuş . Uçmayı seversin . Çok tatlısın . İnsanlar senin gibi olmak ister . Dikkat et avcılara <3
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen bir Şirin gibi mavisin.Mavi senin kişiliğine birebir olmasa da aynı.
Test cevaplarına göre therian çıktın!:0