Çok üzgünüm ama bu çocuk senden hoşlanmıyor gibi... belli ki kafası karışık... bazen gerçektende erkekleri anlamak zordur.ne yapacakları belli olmuyor.belki sadece zamana ihtiyacınız vardır.belkide tanışmak istiyordur.belkide senden haberi yoktur.ama sana tavsiyem olayları oluşuna bırakman.ilgi çekmeye çalışma.herşeyi oluruna bırak.belki bir bakmışsın ele ele çarşıda tur atıyorsunuz...
Bu sonuç seni üzebilir fakat unutma tanrı hep senin iyiliğini ister
Nsan olması mümkün olmamasına rağmen herkesten daha fazla insan gibi yaşamak için mücadele eden yarı insan-yarı efsanevi yaratık Choi Kang Chi'nin yolculuğunun hikayesini ele alan destansı bir melodramdır.
Sen Nam-ra'sın. Çok zeki ve güzelsin, Sessiz bir kişiliğin var ama etkileyici birisin. Aynı zamanda güçlüsün.
Çok cesursun ön planda olmayı seversin ailen ve arkadaşların senin için için çok önemli .
Havalısın ve biraz tatlı bu iki karakter nasıl beraber olabilir ki ama sen duygusal aslında olgun ve çok iyi birisin ama sana bir tavsiye kalbine girmeleri biraz daha zor olsun bence çünkü hak etmediğin şeyler yaşamak pek iyi değil.
Sen tam bir Suho'sun! Güzelliğe pek değer vermiyorsun. Senin için önemli olan kişilik. Biraz sert görünsen de aslında sevdiğin kişilerin yanında bir kedi gibisin. Çoğu insan seninle konuşmak istiyor, ama sen onlara karşılık vermiyorsun. Tek kelimeyle harikasın!;)
Sen Han Seo- jun gibi yakışıklı ama kısmeti kapalı birisin.
Yardımsever,şakacı,komik ve bi o kadar eğlencelisin. Ama bazı şakalarınla bela da açabiliyorsun
Verdiğin cevaplara göre sana hayran kalmış , Ve arada sırada sana bakabiliyor. Eğer seni sevmesini istiyorsan . Daha çok çaba sarfet . Yanlış anlama ! güzellik - yakışıklılık yönünden değil . Ona iltifat edersen , Örneğin ..... çok başarılısın gibi daha çok ilgisini çeker . Kim iltifatı sevmez ki ? Ayrıca onla konuşmaya çalış . İyi bir ilişki için birbirinizi tanımalısınız. ! Haydi İşe koyul . İyi şanslar :)