Sen tamı tamına tam bir coolsun.Kıyefetlerin , davranışlarınla insanları bir nevi etkiliyosun.Bu da hoşuna gitmiyor değil hani.İşte karşınızda okulun cool kızı burada .
Üzgünüm ama sen platonik takılıyorsun .Onun seni fark ettiğini bile sanmıyorum çünkü o başka birisine kör kütük aşık .Aman boş ver demek ki seni karşılıksız seven başka birisine aşık olacaksın .Üzme kendini bu kadar hem bak hayat kısa kuşlar uçuyor hayatın tadını çıkar