"İnek Şaban!" haaaa ha-ha-ha-ha.... "Eşşoğlueşek!" haa ha-ha-ha... Keşke hayat hep bu kıvamda, bir Melih Kibar bestesi gibi neşeyle aksa. Sevilmesi zararsız olan çok az şeyden birine tutulmuşsunuz. Daha sıkı tutunun. Daha çok gülün. Sen Aslında Şabansın ( Şaban Reloaded ) Kısaca Hayat Sana Güzel Kafan Yok Yaşıyorsun
Sürekli gergin bir tavır içinde olup küçücük bir olayı büyütebilen sürekli baskın karakteri oynayan ve bu yüzden de hayattan zevk alamayan cabuk yorulup cabuk yaslananlardansınız!!!!Kendinizi ifade edemediğiniz kişilere karşı duyduğunuz öfkeleri de çoğu zaman başkalarına aktaransınız!!!Acilen doğru iletişim yollarını bulmaya ve rahat bir kafaya sahip olmaya ihtiyacınız var... bu durumlarda her olayı akısına bırakın !!!!!