KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Kapali kutusunuz.Ser verirsiniz ama arkadasinizin sirrini asla.Aslinda arkadastan da otesiniz.Arkadaslik ve dostluk arasindaki farksiniz.Arkadasinizin sikintisini en ufak bir mimik hareketinden cozersiniz.Leb demeden leblebiyi anlayansiniz,dertlere dermansiniz.Ozlenen kisisiniz.
Neşeli,samimi bir karakter.. sevdikleri herşeyin üstünde gelir. sahiplenir ve koruyup kollar.. dış görünüşe pek önem vermez ama aşk konusunda yöneten taraf ve delidolu olan kendisidir .
Ailen her şeyden önce geliyor. Onlara sıkı sıkı sarılmış durumdasın. İşin içine kıskançlık da girebiliyor bazen onları çok sevdiğin için. İnsanlara çok çabuk inanıyorsun. Bu konuda dikkatli olman lazım.
İlerde aşıkta olabilirsin ama aşırıda tınlamıyorsun
KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
Stella Güneş ve Ay Perisi Yaş: 17 Ülkesi: Solaria Güç Kaynakları: Enerjisini güneş ve ay ışığından alır. Hoşlandıkları: Güzel olan herşey, aşk büyüleri ve en son moda giysiler. Güçlü Yönleri: Hayat dolu, iyimser. Zayıf Yönleri: Alış-verişe çok meraklı olduğu için dersleri biraz zayıf. Diğer Özellikler: Güzellik konusunda son derece bilinçlidir ve Bloom’un yakın arkadaşıdır. Stella, hayat doludur, ancak biraz bencildir ve kendine gereğinden fazla güvenir. Ancak Bloom’la tanıştıktan sonra kişiliğinin bu olumsuz yönleri biraz düzelecektir. Stella, gezegeninden Alfea Peri Okulu’na ailesinin isteğiyle gelmiştir. Onlar kızlarının gerçek bir peri olmasını istemektedir. Ama Stella dersleri ve notları pek de önemsemez. Stella, dersleriyle değil de giyimi ve görünümüyle ilgilidir. Her fırsatta zarafetini sergiler. (“Zarafet,” Sihirli Burçların bir özelliğidir… Sihirli Burcunu bilmiyorsan, Bloom bunu öğrenmene yardım eder!) Gösterişe meraklı ve çok hoş bir kız olduğunun bilincindedir.
Sen hinatasın onun gibi çalışkan ve neşelisin ayrıca heyecanlı bir tipsin
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sen Stella’sın.Güzelliğine önem veren ve aynı zamanda çok sosyal birisin!İnsanlar seni bu yüzden seviyor bir yandanda bazen sana gıcık oluyorlar fakat sen böyle mükemmelsinn💘
Sen tam bir Naegi Makoto'sun! Çok iyi ve masum birisin.
Çok iyi kalpli ve çiçekleri seven birisin.Yalnız biraz utangaçsın....
SEN DÜNYANIN EN İYİ ANNESİSİN VEYA ÇOCUĞUSUSUN İYİLİK PERİSİ
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Çok güçlüsün, duygularını gizli tutuyorsun, sevdiğin kişileri önemsiyorsun. ciddi kişiliğin seni güçlü kılan etkenlerden biri.
Normal kadınlar sizi sarmıyor. Çatlak ve dengesiz kişiler her zaman seçiminiz.
Sen muhtemelen bir uzaylısın aşırı sakin kalbinde yanlızca bir erkek bulunan birisin bazı konularda çok başarılısın ama bu kesinlikle aşk deil :D
Evleneceğiniz kişinin ismi G harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Testi kimin için yaptıysanız, ya o kişiden nefret ediyorsunuz, ya da dalga geçiyorsunuz! Böyle aşk ya da sevgi olabileceğine inanmıyoruz. Ya ona daha fazla ilgi gösterin, ya da bu sevdadan vazgeçin. Yeter ki hem kendinize hem de başkalarına zarar vermekten vazgeçin!
Çok iyi bir insansın.Hatta o kadar iyi ki sevgilini elinden almaya çalışanları anlamıyorusn bile.Kendi yeteneğini geliştirirsen daha iyi bie yere varırsın.Arkadaşlarınla vakit geçirmeyi seviyorsun ve onları üzmek hiç istemiyorsun.
Sen gelmiş geçmiş en güçlü kızsın.Ve eğlencelisin arkadaşların bu güçlü halini seviyor çok şanslısın
Çok güzelsin bir meleksin ama içinde bir şeytan var
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Ezik! Taşk kalpli insan!! Sen aşkı aşık olmuş olmak için yaşıyorsun, aşkların genellikle sahte!
Turk filmlerinde ya kotu adam ya da dostunu asla satmayan, olumune giden kisileri canlandiran ve sert yuz hatlari ile dikkati ceken aktor…akillarda kizarmis tavugu bir yandan isirirken diger yandan gulebilmesiyle kalmistir…
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Eh İç Güveysinden Hallice İyi Sayılırsın Ama Birazdaha Çalışş
Cocuklar seni parcaladigi icin cok utaniyorsun. Bozuksun ve cikardigin sesler polisi arama cabalarin yani animatroniklerden korkuyorsun... Foxy e asiksin.
Sen lumine gibi tatlı ama bı o kadar da duygusal birisin
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Ortalıgı yakmıyorsun ama kendine göre güzelsin diger insanlar seni çekici bulmuyor bunu bil
Sen Hello Kittysin! Sen çok yetenekli bir aşçısın, sıcak kanlı bir kişiliğin var.Her ortama uyum sağlayabiliyorsun.
Çok neşeli ve aynı zaçandı ciddiyetini koruya bilen bir karakter.çok karizmatik ve yakışıklılı olmasıda bu konuya dahil.en önemlisi de çok gizemli ve dramatik bir geçmişi olması.yaşadığı onca şeye rağmen hala güle biliyo ve çok eşsiz süper güce sahib
O kadar neşelisinki içinden Neşe fışkırıyo
Verdiğiniz cevaplar ile obanai sizin için ideal
Farklı bir giyiniş tarzın var. Sana özel ama pek beğenildiği söylenemez. Teknolojik aletlere kafayı bozmuş bir tipsin ama işinde de gayet iyisin. Zekisin ve hoşlandığın kız da dolayısıyla zeki. Seninle dalga geçildiğinde umursamıyorsun ve neyi giymek istiyorsan onu giyiyor ne ile uğraşmak istiyorsan onunla uğraşıyorsun. Seni sen yapan da bu. Fakat arada sırada mantığını bir kenara bırakıp duygularınla temasa geçmelisin. Sen de insansın bunu unutma.
Sen çok iyi bir dostsun.Kimi zaman arkadaşlarınla sorun olduğunda bile umursamıyorsun.Olur böyle kavgalar diyorsun sen tam ideal bir dostsun.
Sen tam bir KAPLANSIN yani bir hayvan yoksa kedi mi demeliydim amannnn kendini PAYLAŞ malısın . GÖLGE AVCISI
İçine kapanık masum bir tavşansın ve dünyanın zalimliğinden arkadaşlarını korumaya çalışıyorsun... Geçmişteki yaşadığın acıları unutmak için gitar çalıyorsun ve Freddy'le flört etmeye çalışıyorsun :D Aynı zamanda agresif ve çabuk sinirlenen birisisin.
Sayori! Kişilik olarak Sayori ile çok yakınsın. Sevecen ve yemek yemeği çok seviyorsun. Sevimlisin. Bence Dünya’ya Sayori gibileri lazım. Arkadaş olmak ister misin? Ayrıca sakın Sayorileşme lütfen.🧶 ❌
cesur,zeki,inanılmaz,ciddiyeti yüksek bazen de merinet gibi sakar olabiliyorsun
OLDUKÇA SAVAŞÇI RUHLU,GÜÇLÜ VE FEDAKARSIN.İNSANLAR CANINI YAKARSA ONLARIN CANINI DA ALIRSIN.
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Herkesten üstün bir zekan var bunu iyi yöne yada kötü yöne kullanmak sana kalmış
Sen Akane'sin utangaç ama olgun bir sanatçı eğilimin var Eğitim hayatında başarılısın çünkü Küçük detaylar senden kaçamaz
Bir lise matematik öğretmeni! Oyunda hayatta kalma olasılığını çabucak hesaplayabiliyor,ancak, şansın aleyhine olduğunu anlayınca, soğukkanlılığını kaybe der ve acele ederek şansını değerlendiriyorsun.
Şapka takmayı çok seviyorsun herkes seninle ilgileniyor arkadaş çevren çok büyük böyle devam
Sen demirdensin ve çok sinirlisin ama iyisün deadpoolun düşmanısın
Sen On-jo'sun. Sevdiklerine ve Arkadaşlarına çok değer veriyorsun. Çok güzelsin, derslerin o kadar iyi olmasada akıllısın.
Herşeyden önce sen önemlisin biraz fazla egon var fakat bunun için sebeplerin var ve oldukça cesursun
Sen Sunasın.Aslında iyi birisin ama sadece duygularını ifade etmekde zorlanıyor, sanki adım atmakdan korkuyosun unutma hayat mücadele demek hisslerinden emin olup her şeyi göze almayı başar mutlu olmak için duygularından emin ol yapa bilirsin:)
Çok duru bir izlenim bırakıyorsun. Ancak herhengi bir aşk seni çok sarsabilir.
Çok sıcakkanlısın ve arkadaş edinmeye bayılırsın. Macera arıyorsun. Hiçbir zaman pes etmeyip peşinde olduğun şeyden vazgeçmiyorsun.
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Güçlü ve daha güçlü olmak istiyorsun rekabeti seviyorsun çok düz birisin ama insanların sana kibarlık yapmasından hoşlanıyorsun insanlar seni tanıdıkça seviyorlar
Arkadaşlarının annesisin sevdiğin insanları paylaşmaktan hoşlanmazsın sende tam bir çocuklarının annesi evinin hanımı olabilecek potansiyel var iyi niyetlisin ama damarına basılırsa dilini tutamazsın geleneklerine bağlısın en iyi özelliğin sadık olma
Şey iyi kalpli olduğunu söyleyemem ama idare eder.
Ağır başlısın, arada züppeliğin tutar ve bir kira taraftarısın.
Ami takımın beynidir. Onun görevi savaşmaktan çok plan yapmaktır. Güçlerini o kadar da kuvvetli olmayan su ve buzdan alır. Genellikle bunlar saldırıdan çok savunma için kullanılır. Saldırı kuvveti zayıf olsa bile bu eksikliklerini aklıyla kapatmaktadırGrubun en zekisi olarak grup için çok önemlidir. Herkesle çok iyi geçinir ve zor durumlarda ortamı yumuşatır. Savaşçıların karşılaştıkları bütün bulmacaları çözebilir. Gezegeni: Merkür Element: Su Manga Adı: Bilgeliğin (ve Adaletin) Savaşçısı (Soldier of the Wisdom (and Justice)) Yer: Mariner Kalesi (sadece manga) Taşı: Safir Rengi: Mavi
Dışardan sinirli görünen ama ici pamuk gibi görünen bir insansın😘