Siz, sağlığım yerinde olsun da geriye kalan her şeyin üstesinden gelirim diyenlerdensiniz. Haklısınız da. Ama sağlık konusunda aşırı titizlenmek de kimi sağlık sorunlarını beraberinde getiriyor. Anlaşılan siz de o sınırlarda dolaşıyorsunuz. Temizlik, hijyen, yenilip içilen şeylerin besin değeri gibi şeyler kafanızı karıştırıyor. Özellikle de son zamanlarda bu konuda o kadar çelişkili haberler duyuyorsunuz ki korkunuz derinleşiyor. Korkunuzu hayat tarzı haline getirmeyin yeter, gerisi nasıl olsa
Sende tıpkı Özge ( Öykü ) gibi güler yüzlüsün, pozitifsin , sıcakkanlısın insanın kanı sana hemen ısınıveriyor etrafındakileri mutlu etmeyi çok iyi biliyorsun enerjinle ışık saçıyorsun o güzel yüzün hiç asılmasın daima gülümse asla üzülme hayatın tadını çıkar güler yüzünü eksik etme ...
Kanatsız bir meleksin! O kadar iyisin ki! Sen tam bir meleksin. Hani derler ya bir kanadı eksik diye, aynen öyle! Ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için her zaman iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu şeffaflığından dolayı sana çok güveniyorlar.Böyle devam et :)