Kesinlikle katılıyorum, isronun suyu çıktı. Bot yasak olucaksa, o kadar çar o seviyelere elle kasarak gelmedi. Yeni başlayanların o seviyeye ulaşabilmesi imkansız! En azından Yeni bir sroda herkes eşit gitsin ve level sınırı abartılmasın.. Bu şekilde sro alayına gider kanımca ;)