Opulmesi gereken ve bizlere en mutlu anlari yasatan kutsal yerimiz.Sevgililerin vazgecilmez adresi kimi zaman.Sanslisiniz bu sansi kullanin ve daimi mutlu olun...
Sesin çok güzel eğer şarkı söylemeyi sevmiyorsan bile soylemelisin
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
GS ŞAMPİYON OLUP ŞAMPİYONLAR LİGİNDE FİNALE KADAR ÇIKACAKLAR
Sen zoktay gibiisin istee ya. Sogukkanli falan,kahve seven,MAVİ rengini çok seven,daha dışarda içine kapanık. Bu arada cok guzelsin ya
Unutma her halinle güzelsin dostum en iyisisin her zaman parıldıyorsunn.seni seviyorumm.
Nicholas,oyuncudurr enerjik ve cesurdur.☆♡