Farkında mısın bilmiyorum ama şu anda tam da Han'ın ideal tipi duruyor. Seni tanısaydı kameralar önünde ideal tipinin sen olduğunu itiraf ederdi.
Güleryüzlü gibi gözüksende biraz sinirli bir yapın var ama bunun sebebi yaşadıkların ve kaybetme korkusu insanların güvendiği sevilecek birisin
Sen çok iyi kalpli bir insansın. Sana kötülük yapsalar bile sen onlar kötü duruma düştüğünde onlara açıyorsun. Çok intikamcı ve hırslısın. Saf bir kişiliğin var.
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Oldukça katıdın ama gerçek içinde çok yumuşaksın sadece belirli lişiler gerçek seni görebiliyor.
Sen Kokushibo'sun! 12 kizukinin en güçlü İblisisin. Sessiz, içe dönük bir doğan var, sakin, soğuk, saygılı ve ciddiysin.Harikasın<3