Kızınızı çook iyi tanıyorsunuz ve herşeyini biliyor olabilirsiniz . Sizi ayırabilecek hiç birşey yokkkk
Onu herkesten daha iyi biliosun, herkesin imrendiği bir baba-çocuk ilişkiniz var :) o senin yalnızca baban değil aynı zamanda bir arkadaşın olmayı başarmış.. Ne diyelm ne mutlu size =))