Yoruma gerek var mı ? En kral ortamların en kral içkisi. Koklamadan içeceksin, yanında mezeni de yavaştan yiyeceksin.
İlkbahar, butun agaclarin, canlilarin uyandigi bir mevsimdir. Senenin dort mevsiminin en sevimlilerindendir. Kis mevsimindeki soguklardan cikan insanlar tarafindan, sevgi ile karsilanir. ilkbahar, hayatin bir silkinisi ve uyanisidir.ilkbaharda soguk bir mevsimden, ilik bir hava icerisine girilmektedir. Bu esnada gecislere cok dikkat etmeli, kis giyeceklerini hemen cikarip atmamali, yavas yavas vucut isisini degistirmeyecek sekilde elbiseler giyilmelidir.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Günay olucak...Sıkıntı dolu bir hayat sizi bekliyor...Değişmeye bakın :S
Hic dert edip tasalanmaniza gerek yok.Nerden baksaniz koca bir altmisyıl var.Tahminlerimiz de yanilmadik sizin doya doya mutlu yasayacaginiz cok guzel seneleriniz sizi bekliyor bunun tadini olesiye sevdiklerinizle cikarmaya bakin...
Özgürlük anıtını yada times meydanını gördügünde içinde mutlulukla karısık tuhaf bir duygu hissediyormusun? new yorka bakarken iste yasamak istedigim sehir diyormusun? hiphop r&b favori muziginmi? los angeles,chicago,miami hayallerini süsleyen tatil mekanlarımı? o halde sen yolunu kaybetmis bir amerikalısın,hollywood filmlerini neden bu kadar seviyorsun hic düsündünmü...
Evleneceğiniz kişinin ismi M harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Güzel sesi ve mizahlı oyunculuğu yani Disney'deki Jessie karakteriyle tanıdığımız Deby'ye çok benziyorsun
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
Tek suçun aşık olmak çok aşık olmak kızına olan sevgin tartışılamaz ama etrafındaki insanları keşke bu kadar hayalkırıklığına uğratmasaydın ama düzelmek için hâlâ şansın var ❤️