Eğlenceli,sevdiklerine bir o kadar değer veren birisin.Koruyucusun,komiksin ve cesursun.
Sen tam bir prenssesin o güçlü ve yardım sever kişiliğinle halkına yardımdan cekinmessin asil ruhunuda unutmayalım tabii
Kuzenini tanıyorsun ama normal bir kuzensin
Saf ve tatlısın aynı bir pamuk şeker gibi, senin rengin beyaz❕
Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.
Ardadaşların sadece çok önemli durumlarda seninle muhattap oluyor.Kendini biraz daha zorlarsan arkadaşların arasında daha çok sevileceksin.
Siz lider olmak icin dogmuşsunuz. sozunu dinleten, dedigini yaptiran birisiniz. kararli tavirlariniz cevrenizdekileri etkiliyor. insanlarin arkadaş olmak isteyebilicegi birisiniz.
Büyüyünce çok tipsiz biri olucağından kesinlikle eminim
Seni çok sevdim.Bence bu ad çok güzel.Eğer hayali bir karakterin varsa kesinlikle güzel bir ad.Arkadaşların arasında popülersin.Hatta okulun en popüleri bile olabilirsin.Herkez seni sıcakkanlı tutuyor. Not: Japon ismidir ;)
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Modaya düşkün, güzelliğine önem veren tatlı bir kızsın.
Sen Apple jack’sin! Dakik, ev işlerini seven, doğayla iç içe olmayı seven, çiftlik hayvanlarını seven, sorumluluk almayı bilen, büyüklerine saygılı, dürüst birisin.
Kendi halinde takılan,müzik dinlemeyi çok seven,hayvanları seven,y2k tarzı bir kız
Sıradansın ama gelişebilirsin maden kaz tarım yap vb.
Anarmol rollerde senin normallerde...
Ebru'nun ta kendisisin! Onun gibi çılgın ve eğlenceli bir kadın ruhu taşıyorsun!
Sebastian ın sevgilisidir ve çok da güzel bir kadındır
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗