Onu seviyorsunuz, sevginizi de gösteriyorsunuz. Onu sevdiğiniz zaten inkar edilemez. Fakat aşkınızdan bulutların üzerinde uçmuyor, dünyayı toz pembe görmüyorsunuz. İlle de bulut üzerinde uçun demiyoruz zaten, fakat birazcık daha fazla sevgi göstermenizin de yararlı olacağı kanısındayız. Ortalama bir puan
Kapali kutusunuz.Ser verirsiniz ama arkadasinizin sirrini asla.Aslinda arkadastan da otesiniz.Arkadaslik ve dostluk arasindaki farksiniz.Arkadasinizin sikintisini en ufak bir mimik hareketinden cozersiniz.Leb demeden leblebiyi anlayansiniz,dertlere dermansiniz.Ozlenen kisisiniz.
Siz gönülsüz bir kölesiniz. Ama bunun suçlusu sizsiniz. Bunda iki faktör rol oynuyor: Birincisi, o kadar hayat tembelisiniz ki... Herhangi bir konuda itiraz etmeye bile mecaliniz yok. İkincisi ise daha da önemli: Hayır diyemiyorsunuz. Sonuçta hiç istemediğiniz şeyleri yaparken buluyorsunuz kendinizi.
Olum size cok yakinda olmasada bunu firsat bilip hayati bosa gecirmeyin.Yasadiginiz her anin her gunun degerini bilin.Zaman su gibi akip geciyor unutmayin...
Aşk-ı memnudan Firdevs : sen çok sinsi we akıllısın intikamı çok sewiyorsunaslında iyisin ama hayat zorlukları seni bu hale getirmiş olmalı....
Sürekli bir şeyler kuruyorsun kendi kendine. Bırak bu birşeyler türetmeyi.
Onun qibii deli dolu.içten we tatlısın...hep böle oOL:....
Eh iyisin..Arada bir izliyosun kabul et ve jeneriğe ayda yılda bir bakıyorsun galiba:)Neyse bu kadar bilmen de iyi canım...
KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
Çok Kötü Sen Hiç Türkçe Şarkı Dinlemezmisin Yada Bilmezmisin
Bizi Çok Güldürür Karşısındakileri Manileriyle Yerden Yere Vurabilecek Bi Kişilik:D
Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Siz öss ye çalışmak isteyen fakat bunu herseferinde erteleyen kişilerdensiniz.aslında çalıştığınız zaman neler yapabileceğinizi kendinizde biliyosunuz, biran önce çalışmaya başlarsanız iyi edersiniz.
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Sen öğrenci adamsın, ailevi sorunlar yaşıyorsun ve bu yüzden sigaraya sarılıyorsun. Çokta zengin değilsin ince cılız bişiysin.Napalım adı çıkmış bi kere Öğrenci Sıgarasına :)
Çok geniş adamımdır, kadın olsun çamurdan olsun...
Dünyada huzur israil ve tüm yahudilerin yokolmasına bağlıdır. ve ben gerekirse tüm yahudileri ellerimle tek tek öldürürüm.
Çılgın ortamların insanısın. Her zaman midende içki içecek yer var. Sert içki pek sevmiyorsun. Bazen yalnız başına bir bar köşesinde, bazen de eş dost ile eğlenerek; sonuna kadar bira içmek senin yaşamının önemli bir parçası.
Sen Rainbow Dash’sin! Kendine güvenen, motorları ve yarış arabalarını seven, gitar çalmayı seven, erkeklerle içli dışlı olmayan, metal dinleyen, sadakatli birisin!