Doğayı seven, yardımsever ve cana yakın bir karakterin var
Sen çok neşeli, canlı, eğlenceli ve duygusal bir yapıyo sahipsin. Senin için önemli olan şöhret ve ya mutluluk değil, arkadaşlık ve bağlar. İşte bu yüzden sen tam bi Zoey kızısın!!!
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Genellikle grubun en küçüğüsün. Vokallerin çok iyi ve sürekli pozitifsin. Ağladığın çok nadiren görülür.
Sen oRTa DeReCeDe SeVioSn Tm DeiL Yani !! ..
Malesef kendini aşık zannediyorsun yada kendini öyle şartlamışsın ama o doğru kişi değil ve malesef aşık değilsin.
Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Sen de Draco gibi arkadaşlarına kötü davranıyor olmalısın ki arkadaşların seni dışlıyor ve sana kin besliyor ancak ileride ne kadar iyi olduğunu herkes farkedecek
Esme gibi acı çekse de içinde saklayan,kararlı ve içine atan güçlü görünsede içi içini yiyen birisin
Aşkında azalma var.... bugün onu daha az seviorsun
Amerikalılar gibi güzel bir yüze sahip oduğun için seni kraliçeye benzetiyorlar.
Sen tıpkı Megan gibi özgüvenli dik naşlı ve bi o kadarda komiksin herzaman her yere uyum sağlıyabilirsin.
Müzik dinlemeyi seven, sakin birisin. Bazen duygusal olabilirsin.
Neşeli, duygusal, kırılgan ama çok da eğlencelisin. Tıpkı Flora gibi. Farklı ve hoş bi karakterin var. Grup içinde duyarlılığınla ön plana çıkıyorsun. Çünkü sen Flora kızısın!
Yerine göre değişen bir kişiliğe sahipsin. Bazen enerjik, bazen sönük. En belirgin özelliğin özgüvenin. Grupta genelde parlayan ancak yine de uyum sağlayan kişisin