Siz öss ye çalışmak isteyen fakat bunu herseferinde erteleyen kişilerdensiniz.aslında çalıştığınız zaman neler yapabileceğinizi kendinizde biliyosunuz, biran önce çalışmaya başlarsanız iyi edersiniz.
Aloo sana diyorum sen nerelisin ya bu dünyadan değil misin?İlk kez mi duydun bunları kardeşim.Az çok okusan etrafını gözlemlesen kulaklarını açsan bunları cevaplayabilirdin ya.Görende şurda bilim adamlarına sorulan soruları bilemedin sanacak.Yazık çok çok yazık!!!