Kimsenin peşinden koşucak kadar seri ayakları yoktur...Aklınla tekniğini birleştirerek oynarsın bu oyunu ve takımın için oynarsın takımına büyük faydan var..
Güçlü ve çevik olmak senin işin. Warrior ile kasmanın zor olduğunu biliyorsun ama ondan da vazgeçemiyorsun. Dayanıklı olmayı seviyorsun ve kendine güveniyorsun.. :)
WWE nin 2.ci kısa güreşçisisin ama boyuna göre çok çevik ve çok iyi dövüşüyorsun meksikalısın ve 619 hareketini yapmayı seviyorsun ayrıca maske ile bir pantolon giyiyorsun!Bide WWE DE smackdowda dövüşüyorsun.
Rock müzik dinlemeyi seversin.Oldukça güçlüsün.Lakabın The Animal.En iyi arkadaşın Rey Misterio.Ciddi olduğun zamanlar bunu takım elbise giyerek gösteriyorsun.Bitirici hareketin Batista Bomb.Kısaca sen Batista'sın.
Su siralar olum size vakit ayiracak kadar musait degil.Sizin daha cok gecircek guzel gunleriniz var.Enerjinizi tuketmeyin hayata hep mutlu ve guler yuzle bakin...
Bu dünyada sizin kadar çok seven biri daha olamaz.
Siz resmen kendinizi askiniza adamissiniz. Bir çesit "mutluluk perisi" gibi sadece onun mutlulugunu düsünüyorsunuz. Siz de böyle olmaktan dolayi mutlusunuz. Sevdiginiz kisi gerçekten çok sansli. Umarim o da bunun farkindadir!