Sen Yujin´sin. Tamamen lider modundasın, insanları kontrol edebilirsin hem de kolaylıkla. Haklılığından dolayı seni dinlerler. Ve çok arkadaşın olabilir
Ve evet sende bir pskopatsın ...hemde iyi bi pskopat
Evleneceğiniz kişinin ismi H harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Yardımseversin ve gerçektende eğlenceli birisin!
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Şansınız var desem ylan...var demesem yalan olur bazen çok şanslı olup bazen ''hay şansıma''diyebilirsiniz ama buda sonuçta bir şans çeşidi :DVe buda sizin şansınız/İki yapraklı Yonca/Appication By Ozan Ersoy
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Seni seven kişinin adı b ile başlıyor acaba kim düşün bakalım
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Ona iyi bakma işini biraz abartınız çocuğunuz obez oldu ;)
V ile evleneceksin. Ciddi olmamı ister miydin ???
Sen Kim Soo-Hyun'un ideal tipisin.
Çok mu süslüsün ? veya Çok modaya uyan mı ? Bu gruba uyabilirsin !
Umarım test güzel geçmiştir. Felix gibi biriyle uyuşmak güzel olmalı. Kesinlikle kendine çok düşkün biri olmalısın. Öyle olmazsan eğer yinede kesinlikle sınırını kaçırmadan kendine vakit yırmayı bilen birisin. Eğlenceli ve yeteneklisin. Keşe her insan senin gibi olabilse... Kendine iyi bak <3
Sen Niki'sin. Arkadaş grubunda bazen en çocuk ruhlu bazen de en olgun davranan kişisin. Bu özelliğin gruba neşe katıyor.
Uzaktan set bı kişiliğin varmış gibi gözüküyo ama kalbin yumuşacık. Bazen arjadaşlarına karşı sert olmamaya dikkat et başkalarının düşüncelerine önem ver. Hayallerdeki arkadaş sensin