GÜLÜŞÜN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİN BÜTÜN ZORLUKLARA KARŞI DİK DURUYORSUN GÜÇLÜSÜN DOSTLUK KURMAYI BİLİYORSUN İYİ KALPLİSİN DOSTLUKLARININ UZUN ZAMAN OLMASI İÇİN ÇABALIYORSUN YANİ BİTMEMESİ İÇİN
Test
Sen bir Lovatic'sin seni öv öv bitmez harikasın konserine gitmeyide hakkediyorsun <3
Gerçek lovaticlerden birisin
Sen İyi Kalpli Güzel Bir Kızsın.Müzik Kulağın Çok İyi...
Yeşil renk zekayı temsil eder. Hoşgörülük ve sakinlik vardır bu renkte.
Rihanna gibi biraz sıkıntılı birisin ama etrafındakilere karşı nazik ve iyi davranıyorsun! Sen iyi bir kızsın! :)
Çok güzel bir hayvan
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Sen ona tıoatıp benziyorsun yoksa sen blackstar felanmısın tatlı ve şirin bir kişiliksin
Justin bieber senin tarzın
İphone 5 tam sana göre güzel bir telefon
Sen Demi Lovato gibisin ! Yenilikleri çok seviyosun :)
Bikere çok tatlısın ve herşeye rağmen güçlü kalmaya devam edesin. Kendi tarzın olur. Bence böyle kal. Böyle daha güzelsin :)
Çarşamba, haftanın üçüncü günüdür. Salı'dan sonra; Perşembe'den önce gelir. Sözcük, Farsça-Süryanice dördüncü gün anlamında "çıhar-şenbe/ çeharşenbe/çarşanba" sözcüğünden gelir. Eski Türkçe'de bu günün adı Törtünç > Dördüncü dür.
Onun gibi çılgın tatlı ve güçlüsün
Sen hassas birisin. Hassas ve saf... Lovatic'lik sana göre. Stay Strong
Bella çok tatlı bir kızdır yani sende öylesin giyinişi güzel ve arkadaşlarını seven biridir.
Biraz daha yakın çevrenle iletişim kurmalısın. Unutma ki sen de bir gün I phone olabilirsin xD
ENERJİK VE HAREKETLİSİN AMA ZAMAN ZAMAN KENDİNE GÜVENİNİN AZALABİLİYOR AYNI ZAMANDA DUYGUSALSIN
Güzel ve iyi
Sen harikasın intikam güç kuvvet senden sorulur hadi böyle olmaya devam et herkesi ezip geçiyorsun
Sen istersen olabilirsin. çok iyi olursun diyemem. ama yinede öyle yaşayıp gidersin işte. zaten 2-3 hafta sonra alışırsın.
Anket