Sen kız kpop grubu "Itzy"sin Yenilere açık sabit enerjiye bir sahipsin💚
Bu kadar bilgiyi nerden buldunnnn bana da öğretttttt😭
Yeni yeni görmeye tanımaya başlamışsın ama istersen yeni bir manifam olabilirsinn❗️
Sen lalallalala sın dışa dönük ve eğlencelisin hep gülersin üzülmeyi çok bilmezsin arkadaş ortamın her zaman vardır💗
Vayy vay kimleri görüyorum kendini fandoma adamış biri tebrikler böyle stay e can kurban😻
Sen tam bir sigmasın popüler kültürü reddedip mantığını kullanıyorsun
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun