Bi insan bu kadaR mı güLer yüzLü oLur ya... Sıcak gülümsemenizLe herkese kendinizi sevdiRiyorsunuz. Ayrıca çok sakinsiniz. Anlayışlısınız. Eğlenceli vakitler sizinle güseL.
Hic dert edip tasalanmaniza gerek yok.Nerden baksaniz koca bir altmisyıl var.Tahminlerimiz de yanilmadik sizin doya doya mutlu yasayacaginiz cok guzel seneleriniz sizi bekliyor bunun tadini olesiye sevdiklerinizle cikarmaya bakin...
Tam bir Fenerbahçelisiniz l Fenerbahçe için canınızı vermeye hazırsınız her maçta sizi görmemiz mümkün bırakın şampiyonluğu her xaferde sokaklardasınız her maç kazanınca evinizi stadyum gibi yapıyosunuz
Eziksin,eziksiniz ve ezikler.Yani bi quiz'e en fazla sizin gibi adamlar böyle kötü cevap verebilir.Bari tuttuğun takım farklı ise üstüne odaklan da şu ezik görünümün biraz üstünden geçsin :) Fred'in selamı var bu arada :)