Çok heyecanlı birisin! arkadaşlarınla iyi geçiniyorsun!
Muhtemelen erkeksisin:D Sulugöz, yardıma ihtiyaçları olanları seversin.Onlara kahramanlık yapınca kendini daha iyi hissediyorsun değil mi??
Sen çok tatlı birisin ... doğruları ve adalet yerini bulsun istiyorsun fakat olmuyor :/
Sen bir grubun baskanısın katil br ayısın havalısın ve sarkı soylüyorsun
Sende İshigami gibi korkaksın aslında biraz daha çalışırsan kendini ifade etmeyi öğenebilirsin
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Dışardan soğuk görünsen de sevdiğin insanlara karşı gayet samimi ve komiksin,Gerçek bir Lee Minho
Yeşil Ev doğru cevap! Bravo dünyadaki zeki %2 delik kesimdensin.
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur.
Şirinsin ama kendini şirin bulmuyorsun. Ama mükemmel bir sesin var
Chaeryoungun özelliklerini taşıyorsun chaeryoung kadar güzel dans ediyorsun
Jackie sert, soğuk kalpli ve son derece kötüdür.