Oldukça samimi ve güzel. Ayrıca arkadaşların tarafından her zaman seviliyorsun ve sen çok çalışkan,zeki,güzel ve eğlenceli bir kişiliğin var. Arkadaşlarını sev ve herzaman onlara iyi davran asla onları yanlız bırakma.💞
Cinnamoroll gibi dansı seven bir köpekçikle aynı fikrin var
Sen çok cesur bir prensessin.Ayrıca isteklerinin peşinden giderek hedefine ulaşıyorsun.Sevdiğin kişi uğruna her şeyi göze alırsın.Yalnız biraz inatçısın.
Debby'nin ikizi gibisin ! Debby gibi başarılı bir oyuncu,şarkıcı ruhlu sakin ama iyi niyetli birisin.
SEN GELECEKTE MESLEĞİNDE ÖRNEK OLACAK BİR DOKTOR OLACAKSIN.MESLEĞİNDE SANA SAYGI GÖSTERECEKLER.
Masum şeker cana yakın bir insansın (yerim seni) ;)
Sen Jisoo gibi grubun annesi gibisin onlar üzülünce onları teselli ediyorsun ve çok güzelsin
Seninde lisa gibi kişiliğin ve lisa gibi bir yapın var .
Sen tam olarak Kim Minjisin! Hayata pozitif bakan yapısının yanında çocuk ruhlu biridir. Bunun aksine çok fazla düşündüğü ve kafasını karıştıran konularda çok tedirgin ve endişelidir.
Sen Pinkie Pie’sın! Eğlenceli, insanları güldürmeyi seven, insanları mutlu eden, arkadaşlarını her şeyden çok önem veren, tatlı yapmayı ve yemeyi seven, canlı renkleri seven birisin.
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Kötülüklerden kaçınıyosun herkese yardım etmek için doğmuşsun
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Sen Gaeul´sun! Arkadaş gruplarında abla rolündesin. Grupta neşeye ihtiyacı olan kişisin, merak etme grubun bebeği sana enerji verir
Sesiyle herkesi ciddi derecede büyüleyen , çok güzel ,her zorluğun üstesinden gelebilen(ör:kanser), ikizler burcu,Avustralyalı şarkıcı...
Beni tanıyorsun bravo. En iyi arkadaşlarımdan olabilirsin ve beni dikkate aldığın için teşekkurlet
Jin.Sen okulda "hızlı,komik ve cesur"tanılırsın.Kızlar tarafından sevilirsin.En sevdiğin kız şekli gözlüklülerdir.En sevdiğin eşya atkıdır.En sevmediğin kız tipleri kendini beğenmiştir... Not: Japon isimleridir ;)
Dışardan soğuk görünüp bir yandan da duygusalsın bu seni mavi rengi yapar❕
Sen lider ruhunla tanılırsın. Ortamda tüm dikkatler senin üstüne çekilir!
Sen Kaiser'sin! Şunu itiraf etmeliyiz ki egon fazlasıyla yerinde :) Ama yinede kendi iyiliğin için bile olsa kendini insanların yerine koyarsın. insanların bir şeyin imkansız olduğuna inandıkları anda vazgeçmeye programlandıklarına inanıyorsun
Sen Ruby'sin ve aynen Aİ gibi idol olma eğilimli neşeli bir kişiliksin ama sinirlenince durumlar kötüleşebiliyor
Sen beni gerçekten seviyorsun ama benim hakkımda bazı şeyleri düzeltmen gerek😇
Sen jisoosun onun ggibi uyumayi seviyorsun ve hatta yeni seyleri kesfetmeyide seviyorsun
OLDUKÇA ŞİRİN, MERAKLI VE TATLISIN. İNSANLAR, SENİN YANINDA OLMAKTAN ZEVK DUYUYOR. BAZEN MERAKLILIĞIN BAŞINA BELA OLABİLİR AMA OLSUN.
Sende biraz psikopatlık seziyoruz ama şunu bilmelisin ki, psikopatlığını asla kimseye gösterme. Çünkü gün gelir bunu bilmeleri senin başını yakar ama bilmedikleri bir anda ortaya çıkarırsan örneğın kavga gibi, senden çekineceklerdir
İçkilerle aran çok iyi normalde çok umursamazsın
Sen, Osana gibi dışarıdan inatçı, dik başlı ve biraz huysuz görünebilirsin. Sevdiğin kişiye karşı çoğu zaman laf sokar, sert davranırsın ama aslında kalbin yumuşacık. 💕🐈
Sevdiğin insanlara çok bağlasın onlarında seni çok sevmesini istiyorsun hırslı ve iradelisin bir şeyi aklına koydunmu yapmadan rahat edemezsin.
Aynı onun gibi tatlı gözüküp sadece aşkı için bir şeytan gibisin
Kendisi görsek olarak çok havalııı ve lkendsis suçluların lideri!
Doktora gitmelisin fakat psikolog seni hep son durakta bekleyecek
Lgbt yi desteklemiyosun üyesi değilsin nefret ediyosun
Sen lezbiyen sinir kadınlardan hoşlnaıyorsun ki gayet normal birşey:)!!!! 🏳🌈
Your result indications that you are straight. Attracted to the opposite sex. This probably does not come as a surprise to you. You are in the majority and your relationships will be accepted by society. Consider yourself lucky.
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Sen kendinsin ve sana göre bütün şarkıcılardan iyisin hep kendin olmaya devam et aferin!
Gerçek bir prensessin.Çok güzel, cesaretli ve akıllısın.
Sen çok iyi bir arkadaşsın illa giysin de bir pembelik olacak arkadaşların larınla bu konuda tartış (bu konuda konuş)
Çok yumuşak başlı, tatlı dilli ve biraz ürkek birisin. Arkadaşların senin iyi yürekliliğini çok seviyor ve seni kabuğundan çıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Minik Şehir'e yeni gelen süperstar'sın.Sweat Beat's da çalışıyorsun.Arkadaşların senin için şarkıdan daha önemlidir.
Cesaretli aynı zamanda kırgın birisin. Fakat ayaklarının üstün de dura biliyorsun.
"Sen Geum-ja 149 numarasın. İyi kalpli, sevdiklerine güvenen birisin. Ruhunda nostalji barındırıyorsun."
Sen de ününle Gachaya renk katıyorsun. Ben çok beğendim. Hep böyle kal. Aynı Purple Girl Tr gibi
Gercekte sakar birisin ama sevdiklerine cok deger veriyorsun okul geçmişinde cok sey yasadın ama sevdiğin bir dostun var herkesten sakladığın birşey var ama bunu kimseye söyleyemezsin çünkü onların senden nefret etmesinden korkuyorsun
?!. maalesef sen ne pastel ghost nede mr.kitty sin...
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...
Tebrik ederiz sadece dünya için çalışmayıp nefesini boşuna harcamamışsın ! Yaşaaa ! ama gevşeklik yapmaaa bi bakmışın işler değişmiş .
Saflığın ve temizliğin simgesidir. İnsanlara ferahlık ve güven duygusu verir. Sağlığa önem verir.
Sen pastel ghostsun hep mor ve siyah renge bağlanıp huzurlu bir için var tıpkı bir mor çiçej gibisin
Eğlenceli bazen ciddi sakar ne yaptığını bilmez