Kilon tam kıvam fazla almamaya bak :)
Çok romantik bir insansın, birine aşık olduğun zaman bu gerçek bir aşk olur!
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Sen enerjik‚ grubun eğlencelisi‚ komiği ve sosyalisin. Seviliyorsun ve hep eğlence peşindesin. Ara sırada insanlarım başına bela açarsın değil mi? :)
Genellikle enerjik, neşeli ve coşkulusun, nadiren soğukkanlılığını kaybedersin😆 oldukça eksantrik bir tavır ve kişiliğe sahipsin. Uykuyu seviyorsun ve her yerde uyuklama yeteneğin olduğunu düşünüyorum ve ne yazık ki yalnız kalmaktan korkuyorsun:(