Tebriklerr zoktayı çok iyi tanıyorsunn en iyi fanlarındansınn💙🧊
Belki yarından da yakın; ölümü aklından çıkarmamalısın...
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sen "kız kpop grubu Vcha"sın tatlı bir enerjiye sahipsin💙
Jennie gibi parlıyordu çok güzelsin ve enerjik tatlı birisine benziyorsun kendi değerini bil💚
Kesinlikle bir daha dünyaya gelsen Bts'in üyesi olurdun ! En az onlar kadar yaratıcı ve özgünsün çevremdeki insanlar seni kıskanıyor. Harika bir tarzın var. arkadaş canlısı ve pozitifsin. Sen gerçek bir Army olmak için doğmuşsun!
Sende Lidya gibi cıvıl cıvıl bir ksisilige sahipsin sevdiklerine çok önem veriyosun ve boş zamanlarinda sürekli şarkı söylüyorsun kendine ait tarzinla bütün dikkatleri uztunde toplamayı basariyosun arkadaş ve aile senin için hersey
Sen çok lider ruhlusundur. Çok güçlüsündür ama aynı zamanda her yerde ciddisindir. Auran hiçbir zaman düşmez.
"Sen Geum-ja 149 numarasın. İyi kalpli, sevdiklerine güvenen birisin. Ruhunda nostalji barındırıyorsun."
Sen Lisa sın. Aman tanrım kendini mutlaka sevmelisin çünkü insanlar seni seviyor ve sevmeyen varsa da çok sey kaybediyor dostum. Samimiyetin ve guvenin sen harikasin ve Lisa da öyle.
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Sen genellikle grubun en büyüğü olsanda en yaramazısın. Dansta mükemmelsin ve rap yapabiliyorsun. Sen tam bir hip-hop kızısın...
Sende RUKA gibi hiphop ve raptan hoşlanıyorsun çok yetenekli ve güzelsin arada sırada duygusallaşıyorsun ama aslında çok güçlüsün