Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Tutkunun akışkan çikolatasına kapılanlardansın belli oluyor =)
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Sen fenerbahçe'nin beklediği o yeni transfer olmalısın.. Heeey, ne duruyorsun? Senin yerin orası, fenerbahçe klübü.. Onlarda sabırsızlıkla seni bekliyor, fazla bekletme onlarıda. Git ve sende onlardan biri ol!!!
Sen kbsye uyuyorsun (git idol ol kardes)