Egon takdirlik açıkçası. Kenidne olan güvenini takdir ediyoruz ve alkışlıyoruz. İleride bu yönün sana güzel sonuçlar doğurması dileğiyle...
Test
Audi,mercedes,lamborgihini
Biraz daha Baksan guzelsin
Hiperaktif ve tatlısın . Bazen çok konşursun ama bir bildiğin vardır ;) Aynı Pinkie Pie gibisin
ÇOK SİNİRLİ ANCAK ÇOCUĞUNA ÇOK DEĞER VERİR SEVDİKLERİ KİŞİYE ÇOK DEĞER VERİR ÖZELLİKLE SORGU ODASINDA BAŞARILIDIR GÜNEYDOĞUDA ÇOK ZORLU ŞARTLARDAN GEÇMİŞ BAŞARILI BİR ESKİ ÖZEL HAREKAT TİMİDİR
Tebrik ettim lan tam bi anadolu erkeği istanbul takımları seni bozar anladım ben...Sen bir anadolu taraftarısın...
İyi pas atıp orta açıyorsun ve biraz da agresifsin.
Sonuçlara göre karışık çıktın. Ne zaman mutlu ne zamanda agresif olacağın belli değil. Ikizler burcu musun sen?
OYUNCU OLMASADA ODA ÜNLÜ SONUÇTA HIRSLI ÖZLÜ SÖZLÜ VE DÖVÜŞTE İYİ BİRİİSİN SENDEN İYİ ÜNLÜ OLURRR