Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Tebrik ederim! Bunu herkes beceremez! Herkes Marinette gibi şanslı değil. Tabii ki senin odana bir kutuda duran mucizeler gelmeyecek! Ancak sen onun ruh eşisin ;)
Sen de Elsa gibi güzel ve cesursun biraz içe kapanıksıksın çünkü sorunların var herkes seninle ilgili tuhaf hisler duyuyor sen yakınlarını korumaya çalışıyorsun ama hiç pes etmiyorsun
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...