Sen tıpkı Tom Gibisin....Bol şeyler giymeyi seviyosun... rock müziğin yanında hip hop RnB dinlemeyide çok seviyosun... Karşı cinse iLgin büyük :) xD...."""
Sen henüz sadece başlangıç çizgisinde bulunan ancak büyük hedefleri olan ve hedeflerine yavaş yavaş ulaşacak ve en yukarıya tırmanmak için ilk önce en dibe bakmasını bilem birisin
İlişkide baskınsın, onun güvenliğini istiyorsun, sert bi o kadarda yumusakşın
Baldiback'in mareşal rütbeli maymunusun (opsiyonal)
Kendinden fazla arkadaşlarını düşünen bir ayıcıksın... Zar zor sinirlenen fakat sinirlendiğinde gerçekten çok kötü olan bir ayıcık....
26 çocuk ve 6 insan öldürdün ama Glichtrap seni kontrol ediyordu senin suçun değil. Ailedeki babası. Korumacısın.
Dangalaksın ve götünü suriyelilere siktiriyorsun.
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
LoL oyununda Vayne karakteri tam sana göre! Mainin Attack Damage Carry ve arkadan arkadan takımı taşıyabiliyosun Team Fight te de takımı taşıyabiliyosun
Bi gelis varya adananin gunese silah sıktığı gibi 5 e tek daliyosun
İnsanları hızlı manipüle edebiliyorsun ve soruna hızlı çözüm buluyorsun
Senin sesin aynı Miley aynı Demi kadar mükemmel hayallerine yeni bir hayal ekle ve şarkıcı ol sen bunu çok hakediyorsun...Bu yüzden sende bir ışık görüyorum o ışığı takip et ve sen yıldız ol!
Sevmediğin insanlara soğuk davranırsın ve durgun birisin.
Şey iyi kalpli olduğunu söyleyemem ama idare eder.
Sen Lucy'sin!Güçlü ve iyi birisin.Çok arkadaşın yoktur ama aynı zamanda çok sevdiğin ve kardeşin gibi olan bir kişi vardır.
Sen Mikasa'sın. İnsanlar ve sevdiklerine karşı müthiş bir sadakatin var. Korumacı bir insansın fakat gerektiğinde bazı şeyleri feda etmen gerektiğinin farkındasın.
Arkadaşlarını çok seviyor ve onları çok iyi koruyorsun
Sen boru(saka) Barou’sun, Açıklamaya erindim
Ah, sen küçük bir çocukken çok masummuşsun¶¶ Ama bazı olaylar nedeniyle soğuk, açık sözlü ve aşırı ciddi hâle gelmişsin gibi. Pek arkadaşın yok gibi görünüyor, sadece rakiplerin var xd. uyanık olduğu her anı kendini geliştirmeye adıyorsun SEN RİNSİN!
Pardon... Resmen geğiriksin. Gazını ağzından çıkarıp, kokusu çıktı mı çıkmadı mı diye merak edersin ama sana zor gelir o koku daha çok karşındakini etkilersin. Sessiz yapınca kendini geğirmiş saymazsın. Yemeğin ortasında, kola içince, okey oynarken, çay-kurabiye içer,yerken yapmak seni rahatsız etmez. Ama etrafındakiler sevmez bu hareketi.. Osuruk kadar masum değilsin aslında sen. Pardon diyip bir de üstüne estağfurullah geldi mi senden iyisi yoktur. Böyle devam.
Senin gibi inatlaşan başka biri yoktur. Dediğim dedik çaldığım düdük diyen insanlardansın. Eğer bir şeyi kafana koyduysan seni yolundan kimse döndüremiyor. Genellikle hareket etmeden önce plan yapmayı seviyorsun. Ancak yaptığın plan her ne olursa olsun uygulamak konusunda inadını kimse kıramıyor.
Hayatında oluşan zorluklara göğüs gerebiliyorsun, içe kapanık bir isim Ama sanırım bu da zamanla düzelir. Arkadaş çevrende samimisin fakat dışarıdan biraz sert gözükebilirsin insanların seni tanıması gerek.Böyle harika birisini kim olsa tanımak ister
Sen Douma'sın kısacası Dolma:) Psikopat birisin duygusuz ve biraz sapık birisin Kadın yemeyi seversin
Kadınları yemeyi çok seviyorsun aynı zamanda duygusuzsun ama bunu belli etmiyorsun.
Muichiro kadar,tekrar sessiz,unutkan ve rahat birisin harika bir sonuç!! :) (genmui shipliosan + dan harika bir insansın)
Tam bir abi, ablasın çalışkan ve azimlisin insanlar seni çok seviyor ve güveniyorlar herkese karşı korumacı bir yapın var
Neler yasamıs olursan ol. Kendinle ve etrafınla barısıksın. bazen komik ve gereksiz seyler yapsan da arkadasların tarafından seviliyorsun. hırslı ve başarılısın. asla vazgecmeyecegin hedeflerin var. arkadaşların için yapmayacagın sey yok
Sen çok lider ruhlusundur. Çok güçlüsündür ama aynı zamanda her yerde ciddisindir. Auran hiçbir zaman düşmez.