Sen Mabel gibi eğlenceli, komik, yaratıcı, duygusal, sevecen, tatlı ve kıpır kıpırsın. Ama insanlara çok kolay güveniyorsun. Arkadaş edinirken dikkatli ol. Maceraperest birisin. Hayvanları çok seviyorsun. İyi kalplisin. Giyim tarzın harika ;) Şapşisin :D Ama iyi anlamda. Arkadaşların tarafından çok seviliyorsun. Seninle dalga geçebilirler ama bu seni yıldırmasın. Farklısın ve farklılık iyidir. :)
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Çok başarılı ve zeki sin kurnaz ve zekisin yaşınaa göre beynin çok büyük herkezi kandıra bilirsin ayrıca çay partilerini ve oyuncakları çok seversin
Bu hayvanlar çok sadık ve şirindirler bir yandanda saldırgan
Kremalı bisküvitlere bayılıyorsun içine çikolata girince biraz da süt çok güzel!!!
Çok güzel faul çakar.Güzel pas verir ve çok pis şut çakar.
Utangaç aşkına bir o kadar sadık duygusal güçlü bir kişiliğin var aşkın için canını bile verirsin
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!